علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 129
بازدید هفته : 215
بازدید ماه : 214
بازدید کل : 179655
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC

شب سرنوشت ساز لیگ برتر PDC 2014 

 
.

گروه ترجمه_حسین خسروی_ سقوط "سایمون ویتلاک" در فاصله یک هفته مانده به پایان دور رفت قطعی شد و تنها یک نفر از بین "نیوتن" ، "چیزنال" و "تورنتون" از دور رقابت ها کنار می رفت. همین امر حساسیت را در هفته پایانی دور رفت به اوج خود رساند. جایی که این سه بازیکن 6 امتیازی برای فرار از سقوط به مبارزه پرداختند.

در حساس ترین بازی هفته "وس نیوتن" و "دیو چیزنال" به مصاف هم رفتند. دیداری که بی شک ، برنده آن در لیگ باقی و بازنده آن از دور مسابقات کنار می رفت.

"چیزنال" مسابقه را با قدرت آغاز نمود و در همان ابتدای کار با حساب 2 بر صفر (لگ) از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه "نیوتن" که نمی خواست برای دومین سال پیاپی وداعی زود هنگام با لیگ داشته باشد تمام توان خود را به کار گرفت و 4 لگ پیاپی را به سود خود به پایان برد.

در لگ هفتم درست در زمانی که "نیوتن" بازی را در دست گرفته بود و می توانست بازی را به سود خود به پایان ببرد ، سه فرصت را برای زدن دبل از دست داد تا اختلاف به 1 لگ کاهش یابد. همین داستان در لگ هشتم نیز اتفاق افتاد و "نیوتن" مجددا سه فرصت طلایی را برای زدن دبل از دست داد تا دو حریف در امتیاز 4 برابر شوند. لگ های نهم و دهم را هر دو حریف تقسیم کردند تا 2 لگ پایانی سرنوشت مسابقه را رقم بزنند.

لگ یازدهم را "چیزنال" به سود خود به پایان برد و ضمن کسب 1 امتیاز خیال خود را از بابت بقا در لیگ آسوده نمود. لگ دوازدهم نیز با برتری وی  به پایان رسید تا "وس نیوتن" برای دومین سال پیاپی درپایان دور رفت از گردونه مسابقات بیرون رود و حال معلوم نیست که بازیکن در سال بعد به مانند دو سال قبل برای این بازی ها دعوت شود یا خیر؟

"چیزنال" با این پیروزی 8 امتیازی شد و در رده ششم جدول جای گرفت تا امیدوارانه به ادامه مسابقات چشم بدوزد.

"رابرت تورنتون" نیز علی رغم شکست برابر "فیل تیلور" با نتیجه 7 -4 ، با توجه به شکست "نیوتن" به دلیل تفاضل لگ بهتر در لیگ باقی ماند تا در هفته های آتی برای جایگاه بالاتر در جدول بجنگد.

"فیل تیلور" نیز که یکی از بهترین بازی های خود را طی این 9 هفته به نمایش گذاشت با میانگین score 102 به کار خود پایان داد تا با 9 امتیاز در رده پنجم جدول جای گیرد. "تیلور" که این فصل بدترین شروع ممکن را در تاریخ حضور خود در لیگ برتر تجربه نمود حالا از شانس بالایی برای حضور در جمع 4 نفر اول لیگ و راهیابی که بازی های "پلی آف" برخوردار است. این بازیکن خوب و شایسته بعد از این مسابقه برای حریفانش خط و نشان  کشید.

"سایمون ویتلاگ" که از بابت حذف مطمئن بود با خیالی آسوده پای به میدان گذاشت و بی شک بهترین بازی را در لیگ امسال در آخرین هفته حضور خود انجام داد و گزارشگر بازی نیز چنیدین بار این نکته را اشاره کرد که با این بازی که ویتلاگ انجام می دهد معلوم نیست چرا در هفته های قبل به این صورت بازی نمی کرد؟

جادوگر شهر آز در آخرین دیدار خود به مصاف آماده ترین بازیکن حال حاضر دارت جهان ، صدرنشین لیگ ، "مایکل فن گرون" رفت و با ارائه یک بازی فوق العاده ، با دو فینیش زیبا (170 و 116) تا آستانه پیروزی پیش رفت و با نتیجه 6-2 از حریف قدرتمند خود پیش افتاد. اما در ادامه "مایک قدرتمند" با بازگشتی کم نظیر با سه فینیش به موقع (100 ، 164 و 126) 4 لگ پیاپی را به سود خود به پایان برد و ثابت کرد که بی دلیل در رتبه اول رنکینگ PDC قرار نگرفته است.  در این دیدار میانگین score "ویتلاک" 100.34 و میانگین score "فن گرون" 103.67 بود!!!

جدال تمام اسکاتلندی "رایت" و "اندرسن" را "پیتر رایت" به نفع خود به پایان برد تا با 1 امتیاز کمتر نسبت به "فن گرون" در جای دوم جدول جای گیرد و سایه به سایه وی را تعقیب نماید.

آخرین دیدار شب گذشته یعنی رویارویی نفرات سوم و چهارم جدول رده بندی ، 2 بازیکن صاحب سبک ، قهرمانان سابق و اسبق جهان ، "آدرین لوئیس" و "ریموند فن بارنوالد" برنده ای نداشت و هر دو حریف به کسب 1 امتیاز رضایت دادند.

بدین ترتیب با حذف "سایمون ویتلاک" و "وس نیوتن" 8 نفر باقیمانده برای حضور در جمع 4 نفر بالای جدول و راهیابی به بازی های "پلی آف" به مبارزه خواهند پرداخت.

  منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: دو شنبه 18 فروردين 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com